ساندویچ نون و رب

خاطرات دوران کودکی نگارنده به زبان ساده و عامیانه

ساندویچ نون و رب

خاطرات دوران کودکی نگارنده به زبان ساده و عامیانه

مشخصات بلاگ

یکی از بهترین روش ها برای ثبت وقایع و اطلاعات تاریخی نگاشتن خاطرات است . بسیاری از اطلاعاتی که ما از دوران گذشته داریم در اثر همت نویسنده هایی خوش فکر بوده که در زمانه خود چندان نام آشنا نبوده اند.
نگارنده سعی دارد تا جایی که ذهنش یاری کند خاطراتی از دهه 60 را در این وبلاگ به اشتراک گذارد.
ناگفته پیداست این وبلاگ قصد بی احترام به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی را ندارد و چنانچه در جایی اشاره ای طنز آمیز به واقعه می شود فقط قصد مرور خاطرات است .

عکس هایی خاطره انگیز

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ب.ظ

13 بدر در پیشنگ دره

  • علی سلیمانی

نظرات  (۷)

عکس های قشنگی گذاشتین . ادامه بدین لطفا. مخصوصا عکس های قدیمی تر
سلام
عکس اول برای من خیلی خیلی خاطره انگیز است...
من میدونم دلیل اینکه شناسنامتونودر تاریخ 1358گرفتن چی بوده چون برا من هم همین اتفاق افتاده و بابام دلیلشو برام گفته اگه شمام دوست داشتین براتون میگم چون من وشما هم سنیم.
  • علی سلیمانی
  • سلام آره مشتاقم بدونم لطفا 
    بابام میگه چون تو در دوران پیروزی انقلاب دنیا اومدی و ما هم باید میرفتیم بزغان برای شناسنامه به ما گفتن الان شناسنامه نداریم برید ده خودتون عید میایم همونجا تو روستای خودتون شناسنامه میدیم و عید که اومدن برا همون سال یعنی 58تاریخ زدن مثلا من متولد اخر اذر 57هستم در حالی که شناسنامم برا دهه اول فروردین 58 حتی چون فامیلم چیز دیگه بوده گفتن نمیشه اگه میخواین اون فامیل مد نظرتونو بگیرین باید برین از همون روستای مذکور شناسنامه بگیرین ما تمام شناسنامه هارو سلیمانی میدیم و بابای منم شناسنامه ی منو سلیمانی گرفته در حالی که فامیلمون چیز دیگه ای بوده و بعد ها دوباره فامیلمو عوض کرد بابام.
  • علی اکبرسلیمانی
  • عرض سلام وخسته نباشیدخدمت دوست بسیارخوبم علی آقای گل واقعاعکسات خاطره انگیزندمخصوصا عکس سومی واردوی مشهد.یادش بخیر.من هروقت مطالبتونه میخونم لذت میبرم

  • حمید از تهران
  • خونه اولی خیلی باحال بود پسر!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی