ساندویچ نون و رب

خاطرات دوران کودکی نگارنده به زبان ساده و عامیانه

ساندویچ نون و رب

خاطرات دوران کودکی نگارنده به زبان ساده و عامیانه

مشخصات بلاگ

یکی از بهترین روش ها برای ثبت وقایع و اطلاعات تاریخی نگاشتن خاطرات است . بسیاری از اطلاعاتی که ما از دوران گذشته داریم در اثر همت نویسنده هایی خوش فکر بوده که در زمانه خود چندان نام آشنا نبوده اند.
نگارنده سعی دارد تا جایی که ذهنش یاری کند خاطراتی از دهه 60 را در این وبلاگ به اشتراک گذارد.
ناگفته پیداست این وبلاگ قصد بی احترام به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی را ندارد و چنانچه در جایی اشاره ای طنز آمیز به واقعه می شود فقط قصد مرور خاطرات است .

عکس من در 4 سالگی . سال 1362

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

سلام 

برای اینکه موقع خاطرات بشه تصوری از حال و روز و چهره ما بچه تو ذهنتون نقش ببنده اول از همه عکس خودم رو در 4 سالگی گذاشتم تا کارتون رو راحت کنم علی سلیمانی

  • علی سلیمانی

نظرات  (۴)

  • یاغش یا باران
  • چ عکس با مزه ای خوشبحالتون که تو این سن عکس دارین

    احتمالا با این ژستی که گرفتین تصور عکاس اون روز این بوده که یه روزی رئیس جمهور میشین

    هنوزم جا داره رئیس جمهور بشین باید منتظر بود

  • حمید از تهران
  • کدوم عکاسی بوده.انگار منم رو این صندلی عکس دارم.همون سالها
  • معصومه سلیمانی
  • الان که دقت می کنم،عکست چقدرررررررررررررر شبیه محمده(پسر خودت).

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی